Žaidimas ŠIMTAS

Iniciatyvų kategorijos
Laikas dalijantis žiniomis
Data
2018.02.15 - 2018.12.31
Organizatorius
Įmonių grupė HELIS
Kontaktai
https://100.helis.lt/

ŠIMTAS - tai žaidimas kurtas ir sukurtas iš idėjos - paminėti Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo sukaktį. Toks sprendimas pasirinktas dėl to, kad patys esame žaidimų industrijos dalyviai, kurie prisideda prie šios rinkos kūrimo ir populiarinimo. Kita priežastis - esame jauni, todėl žinome, kad būtent žaidybinis istorijos pateikimas bus įdomesnis ir labiau įtraukiantis. Žaidimą kūrė visai naujai, tik dėl šio žaidimo susikūrusi komanda iš skirtingų įmonių grupės HELIS padalinių. Tai programuotojai, grafikos dizaineriai, iliustratoriai bei kitų sričių specialistai, kurie anksčiau niekada nebuvo dirbę prie vieno bendro projekto. Pačio žaidimo tikslas yra pereiti per šimto metų laiko juostą ir susipažinti ar dar kartą prisiminti konkretaus dešimtmečio įvykius. Žaidimas turi 10 lygių, kurių kiekvieno fonas atitinka to laikotarpio įvykius. Užėjus ant vėliavėlės iškrenta to laikotarpio įvykis. Jie kiekviename lygyje išdėlioti chronologine tvarka. Norint neperkrauti žaidimo detalėmis, buvo stengiamasi koncentruotis tik į pačius svarbiausiu, kritinį tašką istorijoje padėjusius ar kitaip įsimintinus įvykius. Kitas žaidime sutinkamas grafinis elementas - grybas. Jis žymi random faktus, kurie mums pasirodė įdomūs ir negirdėti. Violetines kepurėles turintys grybai žymi svarbius, bet liūdnus istorinius faktus. Husaro ūsais ir bordo spalvos kombinezonu pasipuošęs žmogeliukas žaidime atlieka priešo vaidmenį. Jį galima sutikti tragiškiausiuose dešimtmečiuose: 1938 - 1948 ir 1988 - 1998. Svarbu paminėti, kad žaidimo tikslas nebuvo lygių sudėtingumas. Daugiausia koncentruotasi į tai, kad žmogus žaidžiantis žaidimą nesunkiai ir sąlyginai greitai galėtų pereiti per Lietuvos istorijos šimtmetį, vedusį link nepriklausomybės atgavimo. Norėjome parodyti, kiek buvo stengtasi dėl to, kad šiandien būtume laisvi. Trumpai tariant, nepriklausomybė - tai pirmiausia atsakomybė. Atsakomybė čia likti ir kurti. Žaidimo idėja parodyti, kad tas šimtas metų tėra tik pradžia, kuriai didžiąją dalimi pamatus padėjo mūsų proseneliai, seneliai ir tėvai. Dabar mūsų eilė tęsti tai, ką be didesnių sunkumų gavome užaugę ar gimę nepriklausomoje ir laisvoje šalyje. Būtent dėl to, perėjus visus žaidimo lygius paliečiama ir kita aktuali tema - emigracija. Keliamas klausimas: "Ką pasirinksi?", galimi variantai - Lietuvos vėliava, simbolizuojanti Lietuvą, arba lėktuvas, simbolizuojantis išvykimą iš šalies. Viena iš žaidimo kūrimo užduočių yra parodyti, kiek buvo padaryta, kad šiandien paprasčiausiai turėtume galimybę rinktis - ką kalbėti, galvoti, kur vykti ar ką skaityti. Priminti, kad visada yra du keliai: pradėti kurti jaunoje šalyje ar išvykti ten, kur tvirtas pamatas jau buvo sukurtas dar Lietuvai net neturint nepriklausomos šalies statuso. Visgi, kas nutinka pasirinkus vieną ar kitą variantą - kviečiame sužinoti jus pačius ir kartu keliauti Lietuvos nepriklausomybės keliu: prisimenant, sužinant ir permąstant! Nors žaidimo ŠIMTAS pirminė versija jau paleista, jį dėl didelio susidomėjimo nuspręsta tobulinti ir tęsti išlaikant stilistiką, bet pridedant daugiau strateginių elementų.

Atgal
Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio šventės logotipas yra originalus UAB „New Agency“ kūrinys, saugomas Lietuvos Respublikos Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo, ir visos iš jo kylančios turtinės ir neturtinės autoriaus teisės yra išimtinė Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijos nuosavybė.
 
Kūrinio ir/ar jo dalies ir/ar bet kokiu būdu ir forma atgamintos kūrinio kopijos ir/ar kūrinio reprodukcijos naudojimas komerciniais tikslais yra draudžiamas be išankstinio rašytinio Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijos  sutikimo. Siekiant gauti Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijos sutikimą naudoti Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio minėjimo logotipą prašome kreiptis el. p. adresu: simtmetis@lietuva.lt.
 
Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio minėjimo logotipą griežtai draudžiama naudoti alkoholio, tabako, lošimo, greitojo kredito reklamoje ir kitoje neigiamą poveikį nepilnamečiams darančioje informacijoje. Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio minėjimo logotipo negalima naudoti ir tais atvejais, kai jo naudojimas galėtų diskredituoti logotipą  ar pakenkti Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio minėjimo įvaizdžiui.
Sutinku / Atsisiųsti